torsdag 9 april 2015

Vårtrötthet

Ännu en strålande vårdag idag och jag far till stallet glad i hågen. Jag tänkte att jag skulle rida, men blir lite betänksam...

Den stora vårtröttheten har tydligen drabbat Örnatorpets hästar idag och det är nästan så att det är synd att väcka dem. :-)

 Mario...
 Royal Flush...
Cola tycker att det är bäst att bara sova med ena ögat. Även om det ser lätt stört ut.

Otroligt nog kom vi oss iväg på en tur ändå. Tänk om även jag kunde piggna till sådär raskt efter att jag stigit ur sängen!

Ps) Det var någon som frågade mig, så jag skriver svaret här också. Det gällde filmsnuttar som blir löjligt små att titta på: Om man vill titta i lite större trevligare format, så kan man bara klicka på den lilla youtube-texten nere till höger under filmrutan.  :-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar